השמלה מהממת בקטע קיצוני! לא
"השמלה מהממת בקטע קיצוני! לא נתתי 5 כוכבים בגלל שאחרי שהגעתי הביתה הרגשתי שהשלמה לא בדיוק חדשה, ורואים שהרבה בחנות מדדו אותה ומתחו אותה ויש סימנים של קשרים על החוטים. השמלה יקרה והייתי מצפה שכשאני משלמת כזה מחיר אקבל שמלה חדשה ולא שמלה שנמדדה בחנות כבר המון פעמים, בנוסף לכתם קטן שיש על הצעיף-צוואר חוץ מזה - שמלה איכותית מאוד ומחמיאה בטירוף, אחזור לחנות! (ואזמין מהאינטרנט)"





